Anunţ

E-he-hei… câtă apă s-a scurs pe Nistru la vale
de când cu condeiul, pardon, cu keyboardul pe-aici n-am dat!…

Dar lasă,
uite,
CONCERT GRATUIT*, deci, fără parale
organizăm mâine, DE HRAM, LA MINE ÎN SAT.

* – gratuit înseamnă că toată lumea este invitată.
Nu ştiu cum cei de-ai casei, de-ai satului, se vor isprăvi cu praznicul, dar, la o adică, mai taie Samara un gânsac şi-l pune de-o zeamă.

Da, că tot uitasem… ce va fi?
O chitară
acustică,
o chitară
electrică
şi încă o chitară electrică.
Un amplificator,
încă un amplificator.
Un microfon.
Tobe.

Şi-apoi vom fi noi.
Cine noi?)
Dacă reuşesc să fac poze, revin şi le încarc.

Şi tare vreau să mai fie şi voie bună!)
(Zic vreau pentru că voia bună nu se cumpără la kilogram şi nu se vinde la bucată. Dar dacă o ai, sărbătoarea e sărbătoare!)

Unde? Că e o întrebare şi asta.
La gârlă, cel mai degrabă.
Acolo am copilărit, pe iarba ceea. Ce-mi mai plăcea să alerg desculţ prin ea!…)

Nu ştiu cum pentru alţii, pentru mine, însă, această zi şi mai ales atunci când s-a întâmplat a fost o zi extraordinară. Pfuu… dar ce să mai încolo-incoace… aşa ceva n-a vazut satul până atunci şi de atunci. Vorbesc de sfinţirea Bisericii de la Slănina.
A!?)
E cineva să-şi amintească)?

Nici eu nu prea ţin minte totul, dar se pare că a fost pe 27 mai 1993 de Înălţarea Domnului (dacă ceva greşesc, revin şi rectific). Iată şi o sursă http://www.crestinortodox.ro/calendar-ortodox/1993-mai/ .

Acum sunt atâtea aparate de fotografiat, filmat, laptopuri, tablete, gadgeturi care mai de care… Atunci, iată, nu ştiu dacă i-a dat cuiva prin cap să facă nişte fotografii.

Mda… mult de vb.
Pe curând!

O. K.
23 mai 2012

Doamne ajută!

Mulţumesc!

P.S.
Revin şi mai vb;)

9 responses to “Anunţ

  • Concertul La Gârlă. În imagini « Aidoma

    […] Poate mai scriu ceva, dar deocamdată atât, adică aceste imagini, cum am zis). […]

  • Camelia

    Unde’s imaginile? Că pe-aici n’am văzut decât scripturalitate. Vizualitatea poate doar în imaginaţie!!!

  • Camelia

    Peste ce să suflu cu praf de stele, Oleg? şi să se preschimbe în? Am un cer întreg. Ce-ai avut în pana gândului când ai spus asta?
    Cât despre (ne)ştiutul meu, pentru cei ce mă ştiu de dinainte sunt ceea ce ei nu vor şti niciodată. Cum îţi sună? La naiba…da, întortocheat; ştiam.

    • Kliushin Oleg

      Îţi scrisesem aseară un răspuns, dar s-a blocat calculatorul şi a trebuit doar cu butonul magic să-l restartez. Şi văd că nici nu a apărut.
      Da… ce-am zis? Aha.
      Sună bine şi frumos, un piculeţ întortocheat, dar nu tare, că, după cum ziceai, asta numai tu o ştii în deplinătatea semanticului… Mai prost de aici se auzea fără diacritice, dar dacă vrei, imi dai tastatura ta şi ţi-o dau pe asta. Glumesc).

      Explic şi la prima parte, să nu se înţeleagă, Doamne fereşte, ceva cumva anapoda.
      Când îmi dă cineva like la un post, îmi vine o înştiinţare sub formă de steluţă. La ele mă refeream.:)

  • Camelia

    Da, ştiam că despre acel fel de „stea” vorbeai.

Lasă un răspuns

