Concertul La Gârlă. În imagini

Poate mai scriu ceva, dar deocamdată atât, adică aceste imagini, cum am zis).

24 mai 2012
Slănina, Mândâc, Drochia, Republica Moldova, Europa, Terra, Sistemul Solar, Galaxia Calea Lactee, Univers…

… şi eu acolo, un om mic, dar ca mulţi alţi semeni, precum şi din alte generaţii, cu multe pretenţii, cu măreţe visuri, cu înalte idealuri, cu toate de astea, ştiţi voi, fără căutări acum de norme şi dogme gramaticale, că ne scriem cu majusculă, ne atribuim măreţe prefixe, de parcă am fi la o mai mică distanţă, mai aproape  de…  eei, multe de zis… de parcă un om de la ţară nu poate avea din astea, de parcă el nu ar visa, sau de parcă lui/ei nici nu i-ar plăcea!.. au ei toţi…
Şi iată că am dat curs invitaţiei lui Valeric, alias Samara, a lu’ gheaghea Ierimia Lisnic din Slănina, şi am mers şi am… – cum zice, deja, „deadea” Borea, cu accent pe ultima silabă… – „susţinut spectacol”, )))…

Cum a fost?
Eu să spun?
Nu ştiu cine din cei care au fost acolo şi când vor mai da pe aici să spună ceva, dar lasă să spună, însă numai dacă eu voi vorbi, nu va fi chiar corect, pentru că ar fi doar un punc de vedere, o părere, o cum vreţi aşa o numească oricine va dori, mie, însă, indiferent de aşteptări, poate chiar şi de-ale mele, dacă aş face abstracţie, mi-ar plăcea barem o consemnare să fie, aşa, să fie.

O.K.
27.05 .2012

17 responses to “Concertul La Gârlă. În imagini

  • Gabi

    Super, poze frumoase, cred ca a fost un concert live bun.

    • Kliushin Oleg

      Multumesc!)
      La Chisinau a plouat atunci, asa am inteles, acolo a batut doar vantul, dar tare. Am vrut de la bun inceput sa cantam la garla. Dar cu vantul cela mai stateam pe ganduri. Oricum, acolo a fost.

      Veneau de la Mandac tineri si nu intelegeau ce canta, disc sau ce? Abia dupa ce au vazut, au inteles ca e muzica vie, asa cum este, cum se canta, ce si cum canti, aceea iese).
      Eu cred ca… dar nu, asa si a fost… a fost ceva nemaivazut si nemaiauzit pana atunci pe toloaca de langa garla.)

  • людмила людмилкина

    Concertul La Gârlă. În imagini , дословный перевод по русски , если использовать словарь будет звучать так: ” Концерт в пруду в картинках”) , но зачем верить буквальному переводу? Чуть – чуть фантазии, анализа, и получается совсем иное значение.” Концерт у пруда”, предлог… маленький предлог… одна буковка порой, меняет все содержание и смысл предложения. ” В” – значит в воде, ” У” – значит у воды. Хотя ” Концерт в пруду” почему бы и нет, нужно захватить только купальники и плавки)))

    • Kliushin Oleg

      )))
      Скорее „у пруда”!, но звучит завораживающе красиво!!!
      ты в ударе сегодня с комментариями, Людмила.
      Но ты говорила о странности звучания некоторых текстов. Что именно странно, перевод на русском? )

  • crisuadi

    Mi-a placut tare mult ideea de concert acolo . Cred ca oamenii sunt tare receptivi la asa ceva , nu ? Spune-mi , te rog , n-aveti un demo , ceva pe youtube ? Te-as mai intreba , piesele de pe blog , le faci cu vreun soft in computer sau in studio , sau cum ? Suna cam sintetic…nu rau , dar cam sintetic , inedit.. 🙂

    • Kliushin Oleg

      Mie, dar şi nouă ne-a plăcut şi am simţit cum le-a plăcut şi lor, celor care au venit. )

      Pe youtube nu avem nimic. Sry.
      Demo în altă formă avem, dar şi nu prea. Acum înregistrăm. Când vor fi gata, îţi dau să asculţi.
      Cât priveşte piesele de pe blog, acelea la care te referi, ai dreptate, sună sec şi asta doar din cauza sunetului produs nu de un instrument viu, ci de calculator.
      Pentru comparaţie, ascultă asta
      http://soundcloud.com/aidoma/balada-gp-version
      şi acum
      http://soundcloud.com/aidoma/balada-unmixed-version

      Piesele astea le-am scris acum vreo 5-7 ani. Acasă. Dacă vrei softul, ţi-l dau. E descurcabil, poţi să încerci.
      Eu când le scriam, adică notă cu notă, după care ascultam ce-a ieşit, vedeam că sunetul e anume aşa cum îi zici, sintetic, dar au fost concepute ca proiecte, schelete, în baza cărora pe viu se vor interpreta posibil altfel cu totul, posibil foarte aproape de ce e scris… Un lucru e fără îndoială, Live e cu viaţă şi sună aşa că te pătrunde până-n măduva oaselor.

      Bănuiesc că unii nu pot asculta anume din acest considerent, din cauza sunetului. Dar aceştia-s consumatorii de muzică. Aici pretenţiilor mele nici nu le e rostul.
      Tu, însă, uite-te la ele ca la proiecte, idei muzicale, care pot fi cântate live. Şi când vor fi realizate, o să vezi, acei consumatori vor avea un sunet de instrument viu, deprins să-l audă.
      Altfel zis, ambalajul, forma, expresia contează, da.

      • crisuadi

        Nu spun , ai observat , ca nu-mi plac , din contra ! Si sint obisnuit cu sunetul de computer si cu sunetul de studio.. 🙂
        Eu lucrez cu frutty loop . Daca ai ocazia , da-l jos de pe net , exista o varianta demo pe care ti-o poti instala legal in computer . Este foarte bun ! In varianta demo nu poti salva ca proiect , sa lucrezi in alta zi la el . In schimb , daca termini ce-ai inceput , iti salveaza in toate formatele de la mp3 la midi. Imi plac cantecele tale si e bine ca te tii de muzica ! Eu n-am studii muzicale (sint artist plastic ) , dar o fac din pura placere . Iubesc muzica la fel de mult ca pictura…Am sa-ti dau un link de myspace unde am cateva piese .
        Ciao , succes ! !

      • Kliushin Oleg

        Am auzit de frutty loop, ca sunt sample-uri si le combini cum vrei. Nu am incercat si se pare ca degraba (dar, de fapt, cine stie?) nu ma apuc de el. Pur si simplu nu poti face toate odata. Eu am scris in Guitar Pro, nota cu nota pentru fiecare instrument. Bineinteles, partituri care se repeta, de exemplu, cupletul sau refrenul, il copii, dupa cum si se canta acelas refren pe viu. Principiul, insa, ti l-am spus, e ca si cum ai avea o foaie curata in MS Word si trebuie sa scrii o compunere.
        Mult depinde si cu ce ne deprindem, adica ce fel de program. Numai daca te intereseaza, il gaseste pe vreun tracker. Versiunile astea noi mai necesita license key, pe cand cele vechi, le gasesti si fara.

      • crisuadi

        Nu , gresesti . Frutty loop n-are nici un fel de sample . Are keyboard si faci cantecul noto cu nota , pauza cu pauza pe fiecare instrument in parte . Are sute de instrumente cu sunetele lor specifice , are sintetizatoare , poti trece dintr-o gama in alta , este foarte complex , are interfata intuitiva foarte usor de manevrat si marii muzicieni , daca ar fi sample-uri , n-ar lucra cu el . Daca nu cunosti muzica , daca nu ai auz absolut si notiunea ritmului nu poti lucra cu el .
        http://www.image-line.com/documents/flstudio.html

      • Kliushin Oleg

        Inseamna ca cine mi-a spus de el nu stia nici o boaba. Oricum, chiar si cu astfel de programe, nu se mai apuca sa scrie muzica cei calcati de urs pe ureche.

      • Kliushin Oleg

        O, aici mură în gură)
        Mulţumesc.
        Interesant procesul de scriere a notelor. În Guitar pro mi se pare mai obişnuit, mai simplu pentru înţelegere, nu ştiu… sau poate sunt deprins?

  • crisuadi

    Raspunde-mi , te rog , pe blogul meu , la orice post ! Please 🙂

  • Camelia

    Ce frumos întins de iarbă; am simţit cum îmi înverzeşte privirea… şi cum se mai uita văcuţa din imagine cu luare-aminte la ceea ce urma să se întâmple prin preajmă!!!
    Locuri de suflet acelea pentru tine, rostitoare de melancolie.

Lasă un răspuns

