Balada

 

Aşadar,
s-a mai vb, s-a mai auzit, repetarea – mama cunoştinţei, ştiut lucru,

dar şi mie mi-au plăcut cum se arată aici ultimele postări, plus că am şi adus aminte mai înainte… şi oare ştie… cine ştie?…

CUM A FOST?

A fost bine!))) Greluţ, adică nu uşor, dar bine.

Nu ştiu, nu am chef acum să vb despre asta, poate altă dată, adică în detalii, dar câteva mulţumiri ar trebui să le zic.

MULŢUMESC

Alic, pentru… dacă zic tot, n-or să creadă, dacă zic ceva anume, nu e doar aceea… aşa că pentru faptul de a fi realizat acest lucru împreună… fără de tine ar fi fost chiar greu. Aşa că respect, prietenie, omenie, succes, izbândă şi în continuare!

Oleg (Star M Records), pentru înregistrare. Varianta asta îmi place mult, spre deosebire de cea, chipurile, mixată. La drept vorbind, credeam că altfel va fi, dar cum am convenit, împreună mai vedem. Pentru ajutor, de tot felul, la modul cel mai serios!

Andrei, pentru că din greul zilei cu tot felul de probleme, a venit să ne ajute la înregistrat poeme.)

Mmm… să nu uit,
Vitea pentru că ne-a ajutat cu maşina,
Veronica, da, ne-a dat laptopul,
Radu, păi cum altfel, aşa!), pentru că ne-a împrumutat un Gibson Les Paul ™ Studio Model şi tot felul de pedale,
Sorin, pentru cele 12 corzi ale chitării lui şi pentru tamburină, precum şi pentru inimă deschisă,
până la urmă şi lui Nicu Alifantis, pentru că a aruncat această tamburină atât de potrivit la concertul de la Chişinău, încât la această înregistrare a ajuns la mine))).
Sergiu (syozza), pentru bună dispoziţie.)

La ai noştri…

şi-apoi să nu se supere alţii, care s-ar regăsi aici, pentru că bineînţeles mai sunt… aşa că şi lor, dar

schimbăm placa.

Dată: 14 iunie 2012

Locaţie: Chişinău

Componenţă: Oleg, adică eu, şi Alic.
Alic – chitară electrică, chitară acustică.
Mie – ce mi-a rămas, chitară electrică, tamburină, tobe, voce.

Vedeţi şi voi. S’il vous plait!
Am vrut ceva să facem.
Deocamdată atât.

Mulţumesc!

O.K.
MMXII.VII.XXI

14 responses to “Balada

  • Camelia

    Ai o voce răscolitoare, pe alocuri părând ireală…senzaţiile sunt intense; sunt uimire şi cea dintâi ce se miră de însăşi…cât despre versuri, se contopesc atât de bine cu muzica, aducându-i „lumină”, aşa, ca o atingere mundană…astfel am auzit-o…sunteţi ca nişte oameni, în spusurile astea, versurile adică, sunt atingătoare sufletului, mizând pe întoarcerea la origini, mizând pe „imaginarea” trecutului străvechi…parcă ar rosti despre transcendenţa unei lumi.

  • Camelia

    Mai voiam să îţi spun ceva, dar e atâta linişte pe-aici, pe tărâmurile tale, încât cu greu mă încumet să o tulbur…în versurile astea, cuvântul „turmă” e o metaforă existeanţială, doar că…un om al turmei om nu este pentru că, dacă ştii povestea faustică, potrivit ei omul este al humei, şi nu al turmei; îl veghează cu grijă o zeiţă purtând acelaşi nume.

    Cum am auzit cuvântul pomenit, sau cum l-am tălmăcit? pe lumea asta, turma caută o „consolare” – nu ştiu dacă nu s-ar potrivi însă un alt spus – cum că alte fiinţe decât cele asemenea ei nu există..trăitul în turmă e un încercând…acela de a da unor existenţe EXCEPŢIONALE rolul de păstori. Or’ veghetori.

    BIne, mai e şi un altfel de sens al ei,al turmei, extrapolând, şi făcând-o peiorativ…este cam ceea ce se întâmplă acum cu mulţi, în carnavalul unor zerouri, al unei lumi în care virtutea este o nulitate…exact cam ce se întâmplă în aceste vremuri în nişte părţi ale unei ţări numite România, unde turma iubeşte tot ceea ce se află în mijlocul unui chip mediocru…dar cu asta e altă poveste.

    • Kliushin Oleg

      Decât gălăgie fără normă, mai bine linişte cu socoteală.

      Ia-auzi, greu se încumetă! Ce înseamnă să fii educat! (aici trebuie şi intonaţie.)
      Nu că dacă vorbeşti, nu mai eşti. Dar tot la lecţiile de franceză am auzit prima dată că excepţia întăreşte regula. Iar tu, măi dragă Camelia, alături de cei care menţin liniştea asta şi care uneori şi scriu vreun comentariu, două, trei, quatre…, eşti (am zis ori încă nu?) o excepţie.
      Aşa că vorbeşte.
      Lasă că te dau la spam dacă ceva, he) Glumesc şi eu… ce, numai tu?)

      „…altă poveste”… atâtea poveşti… apropo, cea cu icoana ai citit-o? Unui cărturar, cică, nu i-a sunat bine la ureche acolo la sfârşit). Dar tu ce zici? Poate-i vorba anume despre felul ăsta de a grăi al meu, spre deosebire de un bucureştean? Da’cine ştie? Hai că-ţi dau link, să nu cauţi tu.
      https://aidoma.wordpress.com/2011/10/23/poveste/

  • Camelia

    Oleg, între min.4.28 – 4.37 mi s-a oprit respiraţia; am simţit frisoane în tot corpul, m-au trecut fiori…am simţit parcă o jale nesfârşită în vocea aceluia cu cântul sunând a doină. A fost o trăire fantastică, nu (prea) mi s-a mai întâmplat.

    • Kliushin Oleg

      Camelia, când i-am dat lui Valeric „Samara”, sudor de profesie, de la noi din sat, să asculte, el nici denumirea nu ştia, dar numai cum s-au început versurile a zis că asta-i baladă. Iar noi cu Alic, cu nişte ochioi de mirare, unul la altul şi ne ghiontim: uite la el!!!
      Tu când spui acum de doină e cam acelaş sentiment. Versurile-s, doar, de aici şi numai de le-ai şti denumirea, când le-am scris!)

      Dacă şi ţi-a plăcut acea trăire, e un onor pentru mine, de-a dreptul!

  • Camelia

    Acea trăire a fost înfiorare.

  • Moon over peaks

    Superb. Bun de ascultat în dimineţile însorite, ca acum sau în serile cu apusul sângeriu. E ca o doză de relaxare şi visare.

  • tv972

    Bravo, asi dori ca intr-o zi sa-ti spun „Bravo Maestre”

    • Kliushin Oleg

      Ha! 🙂
      Înteleg aşa. Acum, când ai ascultat, înca nu sunt, odată ce spui că ţi-ai dori. Dar acest „Bravo” de la începutul spusului tău năruie condiţionalul de la final până aproape de paradox.
      Respect reciproc!

  • tv972

    🙂 fii atent, mai este pina sa capeti „Maestre” iar pentru asta inca multa „sudoare” vei stoarce.

    • Kliushin Oleg

      Oricum, nu pentru acest titlu mi-am/ne-am propus să fac/facem ceea ce am început.
      Personal, nu mă consider aşa. Îmi ştiu potenţialul comparativ cu visul. Dar să accept acum ceea ce-mi spui, înseamnă să accept o laudă exagerată. Dintr-un cântec doar ce şi câte impresii poţi avea?… Ai dreptate. 😉

Lasă un răspuns

