Back in town

Fanfara!

Paaaaaaaaaaaam-paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Cortina…

Crezi?

Hm!

hz.

mmm, pardonnez-moi, s’il vous plaît!

Bon soir, Mesdames et Messieurs,

Good afternoon, Ladies and Gentlemen,
Уважаемые дамы и господа,
Bună seara!!!
Stați bine?
OK?
Bine stați un pic din drum
și aminte să luați…
cred că ai ajuns cu bine.
Gata!?
Pot începe?
Hai!
Cu D.A.
Mulțumesc!
Așadar,
cum spuneam și prin urmare,
dacă trebuie la bis,
îmi rezerv, atuncea, dreptul
să aleg la ce e scris.
Non-protocolar, adica, fara cravata (23 iunie – de ziua functionarului public)
Doamnelor, domnișoarelor și domnilor,
onorați colegi, prieteni,
stimați omagiați,
bună seara!
Nici că am început, dar mă și întrebați: ce înseamă asta! și așa mai departe…
Haideți mai întâi să vă spun de ce vă scriu.
Știți,
prea puțin comunicăm pentru a ne cunoaște îndeajuns.
Poate eventual e și spre binele nostru, al tuturor, să ne ocrotim… de cine? de noi înșine…
Cum credeți?
Altfel, dar cum explicați inconsecvența propunerilor aleatorii de a îndrăzni să cred că va trebui să revin pentru a justifica?
Bine. Rămâne la discreția mea aidoma acestei zile aparținându-ne.
Aud că mi se reproșează, iată, ce atâta introducere? blije k delu, kak govoritsea la Timișoara, ori k telu, care și cum vrea…(Știu că pe undeva numai așa și s-a înțeles. Sau poate exagerez, îmi dați iertare!)
Mă rog, luați-o cum doriți, treaba domniilor voastre, vorbă din popor, dar așezați-vă mai bine și dați-vă mai aproape.
Felicitări că sunteți cine sunteți și
sînteți cine sînteți, la discreție,
funcționari publici, care în pofida provocărilor interne, precum și a factorilor externi, de tot genul, fie că e lucru peste hotare, ori salarii mai bune în altă parte, or, cunosc și eu, dar și domniile voastre, cunoașteți prea bine, totuși,
mai sunteți cine vă numiți, oameni ai statului sau oameni de stat. Oare ”statul” e de la ”șezut”? În cazul ăsta trebuie de muncit! Și de muncit vom munci noi mâine, lasă. Însă azi pentru funcționari publici e sărbătoare. Poate cineva acum să afirme contrariul? Numai dacă azi nu e mâine sau ieri a fost azi.
Vă mulțumesc!
Pentru astăzi atât.
Sper că ați avut o zi frumoasă!
Și să aveți o zi frumoasă mâine!
Bună seara!

–––-

Cu respect,
Oleg KLIUȘIN
Eu, adică, cel pe care-l cunoașteți.
E necesar acum să mă prezint, odată ce am zis că e la fără cravată?
Întrebări, adică răspunsuri, nu sunt neapărat iminente. E la altitudinea doleanțelor domniilor voastre. Adică e OK.
Bine?
Salut!
Lasă un răspuns

